SKUPINA DANES

Farme Ihan imamo svojo selekcijsko farmo s plemenskimi živalmi, kjer jih od trenutno 115.000 slovenskih tekačev vzredimo več kot 80.000. Od tega števila gre do 25.000 prašičev v nadaljnjo vzrejo v Panvito, nekaj več kot 50.000 pa jih v partnerstvu z več kot 60 kooperanti vzredimo sami. V šentjurski klavnici prašiče zakoljemo, meso pa predelamo v Mesu Kamnik, ki ga kot sveže meso ali izdelke prodamo na trgovskih policah pod že dobro poznano blagovno znamko Anton. In to je Antonov krog, ki se razlikuje od drugih, kjer poudarjamo svežino, manj intenzivno rejo, nadzor nad krmo in seveda tudi dobrobit živali.

MESAR ANTON IZ KAMNIKA

Posebno značilnost obrata je trdna zaveza, da pod blagovno znamko Anton pripravljamo, pakiramo in prodajamo sveže svinjsko meso, vzrejeno pod skrbnim nadzorom, kar zagotavlja kupcem varnost, kvaliteto in slovensko poreklo. V proizvodnem programu ima družba več kot 50 različnih, izvrstnih mesnih izdelkov, pasteriziranih in presnih mesnin, ki gredo v slast še tako izbirčnim kupcem. Proizvodnjo in prodajo obvladujemo v skladu z mednarodnim standardom kakovosti in varnosti živil (IFS – International Foood Standard), kar zagotavlja popolno sledljivost proizvodov skozi celotno proizvodno verigo, vse do trgovskih polic.

Družba Meso Kamnik d.d stremi k uresničitvi svojega poslanstva do lastnikov, partnerjev, zaposlenih in končnih kupcev s skrbjo za kakovost in varnost proizvodov. Do slovenskega kupca čutimo zelo visoko stopnjo odgovornosti, zato se držimo principa, da ponujamo le kakovost, kot jo zahtevamo tudi sami.

Dobro kot nekoč

Prepoznaven okus in kakovost izdelkov Anton temelji na dolgoletni tradiciji mesarske obrti v lokalnem kamniškem okolju, ki jo v podjetju Meso Kamnik skrbno ohranjamo. Iz roda v rod so se prenašali nauki prednikov z mislijo, da je le najboljše dovolj dobro, in tega se še vedno poslužujemo. Tradicionalne metode nadgrajene z modernimi postopki zagotavljajo poleg skrbnega izbora prvovrstnih kosov mesa za izdelke Anton preverjeno odličnost.

Širok nabor izdelkov zajema tudi izdelke z oznako brez glutena, laktoze, soje in umetnih barvil, saj želimo, da kakovost izpolni pričakovanja tudi najbolj zahtevnih kupcev.

Blagovna znamka ANTON temelji na štirih stebrih uspeha:

  1. tradiciji,
  2. sledljivosti,
  3. poreklu ter
  4. kakovosti, svežini in okusu.

Več na: www.anton.si